Top نحوه ثبت نام برای خرید ارز دیجیتال Secrets

Wiki Article

سلام خسته نباشید میخاستم بدونم من ارز خریداری شده دارم و میخام برم صرافی تبدیلش کنم میتونین یکم راهنمایی کنید که چیکار باید بکنم؟!

از آنجایی که انتخاب روش خرید و فروش تاثیر بسیار زیادی بر سود دهی سرمایه گذاری افراد و کاهش ریسک آن ها دارد لذا در این مقاله به ارائه مطالبی در رابطه با آموزش نحوه خرید و فروش بیت کوین پرداخته شده است .

۱۰ دانشگاه که جهت پرداخت هزینه‌های تحصیلی ارز دیجیتال قبول می‌کنند

اما چنانچه قصد فعالیت در یک صرافی خارجی را داشته باشید و بخواهید که ارز دیجیتال خود را از صرافی‌های خارجی مثل بایننس یا کوکوین بخرید نیز در قدم اول باید یک حساب در یک صرافی ایرانی باز کنید و ریال خود را به ارز دیجیتال مثل تتر یا همان دلار دیجیتالی، تبدیل کرده و آنگاه به صرافی خارجی منتقل کنید تا بتوانید در صرافی خارجی معاملات خود را انجام دهید.

البته هیچ صرافی محض رضای خود این کار را نمی‌کند و در قبال خدماتی که به شما ارائه می‌دهد از شما کارمزد دریافت می‌کند که باید حتما به میزان آن توجه کرد.

فهرست سفارشات خرید را نشان می‌دهد. عکس بالا فهرست سفارشات خرید ریپل در آموزش کامل خرید و فروش ارز دیجیتال ازای بیت کوین را نشان می‌دهد.

خرید تتر و یا ارز دیجیتال دیگر با استفاده از ریال در صرافی ایرانی

برای اینکه ساده‌تر با ترید آشنا شوید، به‌طور کلی در بایننس به دو روش می‌توان ترید انجام داد:

خرید بیت کوین در کمتر از ۱۰ دقیقه! بیت‌کوینمقاله‌هامنتخب

بایننس بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان است و هر روز میلیون‌ها معامله‌گر از سراسر دنیا ارزهای دیجیتال مختلف را در این پلتفرم خریدوفروش می‌کنند یا به‌اصطلاح «ترید ارزهای دیجیتال» انجام می‌دهند.

وارد بخش “کیف‌های من” شوید. سپس با انتخاب گزینه “برداشت” از کیف پول ریالی، درخواست برداشت را ثبت نمایید. در فرم برداشت وجه، مبلغ برداشت و شماره حسابی را که قبلا در سایت ثبت نموده‌اید، وارد کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آموزش نحوه خرید و فروش بیت کوین در کانال تلگرام سرمایه گذاری عضو شوید ، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره سرمایه گذاری دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون آموزش نحوه خرید و فروش بیت کوین پاسخ دهند .

با توجه به امکان عدم احرازهویت توسط صرافی ها می توانید اقدام کنید

درود بر شما! خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان علاقمند به تکنولوژی و ارز‌های دیجیتال به اشتراک بگذارید.

Report this wiki page